Annons:

DGI Byen udnævner B2B-divisionsdirektør

DGI Byen samler alle funktioner, der har med erhvervskunder at gøre, i én enhed. DGI Byen har udnævnt Hancy Anna Djurhuus til divisionsdirektør for B2B-området og samler dermed alle funktioner, der har med erhvervskunder at gøre, i én enhed.

Hancy Anna Djurhuus vil i sin nye rolle have fokus på at udvikle en endnu bedre kunderejsen for DGI Byens erhvervskunder, så der skabes endnu mere unikke oplevelser. Ifølge den nye divisionsdirektør ønsker DGI Byen at være sparringspartner og rådgive kunderne fra planlægning til afholdelse af alt fra møder og konferencer i CPH Conference til store events i fx Øksnehallen.

Udnævnelsen af Hancy Anna Djurhuus til Division Director for B2B-området sker som en del af en organisationsændring i DGI Byen, der har til formål at samle alle vigtige funktioner omkring kunderne, så alt fra planlægning til eksekvering af små og store arrangementer er en ekstraordinær oplevelse for kunderne. Til at drive udviklingen sammen med hende har Hancy Anna sammensat et nyt team af interne talenter.

Hancy Anna har været hos DGI Byen i de seneste tre år, og kommer fra en stilling som Head of Strategic Sales & Customer Care. Ifølge hende vil det gøre en kæmpe forskel for kunderne, at alt, hvad der har med arrangementer at gøre, nu er samlet i et område.

”Ved at samle salg og produktion i en one-team-approach er vi i stand til at give kunderne den bedste kunderejse og det bedste overblik,” siger Hancy Anna Djurhuus. 

DGI Byen er i øjeblikket i færd med at udarbejde strategien for de næste mange år, som skal sikre, at stedet fortsat kommer til at bevæge og engagere københavnerne.

Kommentarer

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Vores regler er enkle:Hold en god tone og vis respekt for dem vi skriver om og andre læsere, som kommenterer artiklerne. Alle kommentarer redigeres af redaktionen.

0 kommentarer Åbne

Abonner gratis på Travel News’ nyhedsbrev og få de seneste nyheder fra rejsebranchen på alle hverdage inden kl. 8.