Annons:

Zleep Hotel rebrandes til Four Points Flex i samarbejde med Marriott

Zleep Hotels, den danskudviklede hotelkæde, præsenterer planer om at rebrande til Four Points Flex by Sheraton i samarbejde med Marriott International.

Efter at have grundlagt og udviklet Zleep Hotels varemærket har administrerende direktør Peter Haaber indgået en aftale med Marriott International gennem sit hoteldriftselskab, Core Hospitality, om at rebrande sine Zleep hoteller i Danmark til Four Points Flex by Sheraton. Størstedelen af hotellerne forventes at være fuldt integreret og konverteret til december, mens resten følger efter tidligt i 2025.

Aftalen, som inkluderer 14 hoteller i Danmark, vil være fuldt implementeret inden udgangen af 2025. Med denne transformation træder Core Hospitality, som er driftsselskabet bag Zleep Hotel, ind som Marriotts største franchisetager i Skandinavien. De konverterede hoteller vil tilbyde moderne faciliteter målrettet midscale-rejsende.

Målet efter de nye samarbejde er tilbyde en hoteloplevelse, der leverer enkelhed og værdi med fokus på service, komfort og digitale løsninger såsom Marriott Bonvoy-platformen.

Axel Steinbach, udviklingsdirektør for Marriott i Norden, ser aftalen som en vigtig milepæl for virksomhedens vækst i regionen.

Kommentarer

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Vores regler er enkle:Hold en god tone og vis respekt for dem vi skriver om og andre læsere, som kommenterer artiklerne. Alle kommentarer redigeres af redaktionen.

0 kommentarer Åbne

Abonner gratis på Travel News’ nyhedsbrev og få de seneste nyheder fra rejsebranchen på alle hverdage inden kl. 8.