Annons:

Vækst i lavprisselskabs loyalitetsprogram

Norwegian Rewards har nu rundet 10 millioner medlemmer, og i år er væksten taget til med  nu 5.000 nye daglige medlemmer, melder selskabet.

Ifølge Norwegian er det især i USA, Spanien og Storbritannien, selskabets loyalitetsprogram, Norwegian Rewards har succes. I Danmark opgør man medlemstallet til 750.000, og sammenlagt taler lavprisselskabet om en ”milepæl” ved at have passeret medlem nr. 10 mio.

“Særligt glædeligt er det, at vi vokser så meget i USA, som er et stadig vigtigere marked for os. Loyale kunder er vigtigt for Norwegian, og vi vil fortsætte med at tilbyde vores kunder det bedste fordelsprogram på markedet og give medlemmerne flere og endnu bedre muligheder for at optjene CashPoints,” siger Brede Huser, chef for Norwegian Reward.

Fordelsprogrammet har modtaget ni priser siden starten i 2007, blandt andet tre år i træk for ”Flybranchens bedste fordelsprogram i Europa/Afrika” ved Freddie Awards i USA.

Kommentarer är stängda.

Abonner gratis på Travel News’ nyhedsbrev og få de seneste nyheder fra rejsebranchen på alle hverdage inden kl. 8.