Med 10 hoteller i Danmark er Zleep Hotels ved at være godt etableret på det danske marked. Det får nu Deutsche Hospitality til at købe sig ind i det danske brand.
Zleep Hotels venter fire nye hoteller inden for de næste to år. investeringen fra hoteloperatøren Deutsche Hospitality kan give Zleep Hotels større mulighed for at udmærke sig i landet. For Deutsche Hospitality giver det adgang til det nordiske hotelmarked:
– Zleep Hotels passer perfekt ind i vores brandportefølje. Peter Haaber har over de seneste år formået at skabe en stor succes med Zleep Hotels, der er et yderst velkendt brand blandt de gæster, der sætter pris på design og kvalitet under deres hotelophold. Med en stærk tilstedeværelse i Skandinavien er Zleep Hotels den ideelle samarbejdspartner for Deutsche Hospitality og vores fremtidige vækst, fortæller Thomas Willms, CEO i Deutsche Hospitality, i en pressemeddelelse.
Deutsche Hospitality udskiller sig ifølge Zleep Hotels fra de andre mulige investorere ved deres driftmæssige tankegang og klare forventning til en langsigtet succes. Det vil også give hotelvirksomheden mulighed for at udvide sig:
– Siden vores start i 2003 har Zleep udviklet sig til et velkendt og succesfuldt hotelbrand i Skandinavien. I samarbejde med Deutsche Hospitality kan vi nu også få fodfæste i Centraleuropa, hvilket bliver en spændende rejse for os. Zleep og Deutsche Hospitality supplerer hinanden perfekt, og sammen kan vi nu udvikle os og trække på de nye synergier, der vil opstå, fortæller Peter Haaber, CEO i Zleep Hotels.
Zleep Hotels vil fortsat operere sine hoteller selvstændigt.