Annons:

Universeum vælger Visit Group som ny systemleverandør.

Nordeuropas førende travel tech-virksomhed, Visit Group, har på kort tid skaffet mange store oplevelseskunder. Nu tilføjes det populære videnskabscenter Universeum i Göteborg. "Med Visit Group som leverandør får vi hurtigt vores forskellige oplevelser ud til markedet samt en langsigtet løsning, som giver mulighed for vækst", udtaler Eric Edblad, markedschef hos Universeum.

Visit Groups leverance til Universeum omfatter onlinesalg, agent- og partnersalg, pakketering, kontantsalg, web- og billetvalidering – det hele bundet problemfrit sammen.

– I vores valg af systemleverandør var det vigtigt med effektivisering og forenkling. Vores nye løsning erstatter flere systemer, og med Visit Group ser vi også en leverandør, som satser på fremtiden, fortæller Eric Edblad.

 

Det er også i forbindelse med Universeums voksende sortiment og investering i Wisdome Göteborg, at en systemopgradering blev aktuel.

– Wisdome Göteborg bliver Sveriges største visualiserings-dome med 150 pladser og et 500 kvm stort kugleformet lærred, der omslutter dig. I domen kan du rejse til steder, som mennesker ellers ikke har mulighed for at nå, som f.eks. ind i kroppen og ud i rummet, fortæller Charlotte Mansfield, presseansvarlig hos Universeum.

– Med Wisdome Göteborg og vores øvrige oplevelser blev det endnu vigtigere med en løsning, hvor kapacitet hentes fra ét og samme sted i realtid, uanset hvor bestillingerne foretages, så vi kan have fuld kontrol over vores tilbud i de forskellige salgskanaler, fortæller Eric.

For Universeum er det afgørende med en problemfri integration med billetkøb på hjemmesiden, da gæsternes rejse begynder allerede på internettet, hvor de søger oplysninger og køber billet.

Visit Groups vicedirektør Carl-Johan Holmén ser frem til samarbejdet:

– Vores fokus er at blive den førende aktør i oplevelsesbranchen, og det bærer virkelig frugt nu med kunder som Universeum. Det er utroligt givende at arbejde sammen med Eric og teamet, der har stor viden og sjove idéer, som vi sammen gør til virkelighed. Det er vigtigt for Visit Group kontinuerligt at udvikle løsningen i forhold til de ønsker, som de fremtidige gæster forventer på deres digitale rejse, men også under selve besøget. Udover salg, distribution og indhold er det utroligt vigtigt med driftsmæssig effektivitet for vores kunder, så de kan fokusere mere på gæsterne, fortæller Carl-Johan.

Wisdome Göteborg har planlagt premiere i foråret 2023, men allerede nu kan besøgende se, hvordan domen har forandret bybilledet. Snart vil Universeums gæster kunne opleve alt fra filmverdenens magiske specialeffekter til livets kemi i den nye dome.

Kommentarer

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Vores regler er enkle:Hold en god tone og vis respekt for dem vi skriver om og andre læsere, som kommenterer artiklerne. Alle kommentarer redigeres af redaktionen.

0 kommentarer Åbne

Abonner gratis på Travel News’ nyhedsbrev og få de seneste nyheder fra rejsebranchen på alle hverdage inden kl. 8.