I en fælles meddelelse fra den Tripactions og Fortune 500-selskabet Unilever, oplyser at Unilever “søgte en ny partner til globale virksomhedsrejser efter at have fastlagt, at dens eksisterende løsning ikke var en fremtidig løsning”.
Den globale udbyder af forbrugsvarer har 148.000 ansatte i 77 lande over hele verden, der arbejder på tværs af sine 400 mærker. Efter en lang proces, der evaluerede et antal TMC’er, valgte Unilever Tripactions til at understøtte sin fremtids-fit-vision for rejsestyring og teknologi.
Unilever udtaler, at virksomheden “forestiller sig et fremtidig Fit Digital Travel-program, der giver medarbejderne mulighed for at reservere hverdagens rejser med kun et par klik, hvilket gør livet enklere for de rejsende og skaber meningsfulde og personlige oplevelser”, og at dens mål også omfattede stigende bæredygtighedsindsats for at opnå netto nul-emissioner og en +90% selvbookingrate “for at reducere manuelle opgaver og øge effektiviteten”.
”Unilever er forpligtet til at sikre, at vores medarbejdere har de rigtige værktøjer med den rigtige teknologi og enkle processer, der hjælper dem med at trives i denne meget digitale fremtid med arbejde,” siger Mithlesh Singh, Global Travel Process, Ex & Transformation Manager hos Unilever.
Tripactions medstifter og administrerende direktør, Ariel Cohen, tilføjede: ”Innovative virksomheder som Unilever forstår, at fremtiden for arbejde er en digital-første brugeroplevelse, der faktisk hjælper medarbejderne med at udføre deres job bedre og mere effektivt. Vi er glade for at være det valgte rejseprogram for Unilever og ser frem til et langvarigt, vellykket partnerskab. ”
Tripactions nylige Europa-baserede Enterprise Customer Sales inkluderer også Heineken i Holland, SUMUP i Storbritannien, Nilfisk i Danmark og Primark i Irland.