Annons:

Telefonerne bliver kimet ned efter strejkeannoncering

British Airways har undskyldt til tusindvis af passagerer, siden den tre dages lange strejke fra flyselskabets piloter blev annonceret.

40.000 telefonopkald har British Airways modtaget de første 24 timer siden piloterne i flyselskabet annoncerede, at de strejker den 9., 10. og 27 september. Det skriver Travelmole.com

De mange opringninger skyldes, at British Airways ved en fejl har sendt e-mails ud til titusinder af kunder, hvor der står, at deres originale fly ikke ville flyve, og de var nødt til at ombooke. I en anden e-mail fik passagererne ikke et direkte link til automatisk ombooking, hvilket betød, at flere selv var nødt til at kontakte British Airways.

Nogle kunder brugte efter sigende flere timer på at komme i kontakt med British Airways’ kundeservice.

Flyselskabet oplyser, at de er i gang med at planlægge ændrede tidsplan på strejkedatoerne, og de arbejder med deres partnerflyselskaber for, at de kan tage imod British Airways’ passagerer.

 

Kommentarer är stängda.

Abonner gratis på Travel News’ nyhedsbrev og få de seneste nyheder fra rejsebranchen på alle hverdage inden kl. 8.