Radisson Hotel Group rapporterer om et stærkt første halvår af 2024 med betydelige milepæle på tværs af sin globale varemærkeportefølje. Radisson Collection, Radisson Blu og Radisson RED-mærkerne rapporterer om betydelig vækst med introduktionen af Radisson Collection og Radisson RED på flere nye markeder, og næsten 20 nye Radisson Blu-hoteller er blevet underskrevet.
Radisson Hotel Group fortsætter med at levere på sin progressive vækstplan i første halvdel af 2024 og byder velkommen til over 130 nye signaturer og åbninger i EMEA og APAC. Dette inkluderer koncernens Radisson RED-mærke, der udvider til flere (nye) markeder, såsom Irland, New Zealand, Thailand, Laos og Kina, hvilket bringer den globale portefølje til næsten 90 hoteller.
– I løbet af de første seks måneder af 2024 rapporterede vi om stærk vækst på tværs af vores internationale portefølje, samtidig med at vi skabte mindeværdige oplevelser for vores gæster og værdi for vores ejere. Vi takker vores ejere, partnere og dedikerede teams for deres tillid, samarbejde og engagement, siger Elie Younes, Executive Vice President og Global Chief Development Officer hos Radisson Hotel Group.
I EMEA opnåede Radisson Hotel Group betydelig porteføljevækst på tværs af nøgledestinationer. Højdepunkter inkluderer underskrivelsen af det første Radisson Collection-hotel i Paris, beliggende nær Louvre-museet, og åbningen af Radisson Collection Hotel, Roma Antica i Rom, beliggende nær Pantheon. Radisson Hotel Group styrker også sin tilstedeværelse i Saudi-Arabien og annoncerede underskrivelsen af Radisson Collection Residences i Riyadh.