Annons:

Spenn bliver navnet på Norwegian og Strawberrys nye digitale fordelsvaluta

Mod slutningen af ​​året lanceres fordelsvalutaen Spenn, som Norwegian og Strawberry i fællesskab står bag. Christoffer Sundby, tidligere koncerndirektør for marked og kunde hos Norwegian, bliver administrerende direktør og skal lede initiativet.

Det står nu klart, at Spenn bliver navnet på den nye digitale fordelsvaluta, der skal tilbydes medlemmer af Strawberry og Norwegian. I Spenn-appen vil medlemmer både kunne se deres samlede pointkonto og bruge de Spenn, de har optjent i de forskellige loyalitetsprogrammer.

– Nu kan du tjene Spenn på hotelophold og bruge dem til at betale for flybilletter – eller omvendt. I dag skal et medlem typisk bruge sine optjente point hos spillere tilknyttet det samme loyalitetsprogram. Med en fælles fordelsvaluta vil du kunne samle og bruge dine point på tværs af forskellige loyalitetsprogrammer, siger Christoffer Sundby, der skal lede det nye tiltag. Han tilføjer:

– I første omgang er det Norwegian Reward og Strawberrys loyalitetsprogram, der er en del af samarbejdet og bruger fordelsvalutaen Spenn, udover at Spenn optjenes hos udvalgte partnere. Planen er at inkludere flere førende brands, som vil give endnu flere muligheder for at optjene og bruge point, siger Sundby.

Christoffer Sundby kommer fra stillingen som Chief Marketing & Customer Officer hos Norwegian, og var central i det projekt, der har forberedt det, der nu bliver til Spenn. Han har tidligere været konsulent hos McKinsey og haft flere lederstillinger, blandt andet som norsk manager for Circle K. Sundby har også været på det norske sejlerlandshold med blandt andet deltagelse i OL i Sydney og Athen, samt VM guld.

– Dette er en vigtig milepæl i vores samarbejde om udviklingen af ​​en fælles fordelsvaluta. Jeg er overbevist om, at Christoffers baggrund gør ham til den rette person til at lede virksomheden, siger Geir Karlsen, administrerende direktør i Norwegian.

– Spann bliver en game changer på markedet. Vi skal ikke kun have de bedste samarbejdspartnere og tilbud til vores gæster og medlemmer, vi skal også have de bedste folk. Et visionært projekt har brug for en visionær mand og her passer Sundby perfekt, siger Petter A. Stordalen.

 

Kommentarer

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Vores regler er enkle:Hold en god tone og vis respekt for dem vi skriver om og andre læsere, som kommenterer artiklerne. Alle kommentarer redigeres af redaktionen.

0 kommentarer Åbne

Abonner gratis på Travel News’ nyhedsbrev og få de seneste nyheder fra rejsebranchen på alle hverdage inden kl. 8.