Singapore Airlines (SIA) gør det nu muligt at forudbestille hovedretter fra deres flymenuer, før man stiger på flyet.
SIA meddeler, at tilbuddet gælder for alle kunder til og fra Nordasien, der rejser i suites, førsteklasse og businessklasse på alle SIA’s fly. Man kan se menuerne for ens flyvning på flyselskabets hjemmeside og forudbestille retten før rejsen
– Tilbagemeldingerne på vores bløde lancering af den nye forudbestillingstjeneste var meget opmuntrende, og vi er nu glade for at tilbyde det til alle premium-class kunder, der rejser på tværs af vores globale netværk, siger Yeoh Phee Teik, Singapore Airlines’ Senior Vice President for kundeoplevelser.
De bliver det første flyselskab til at introducere forudbestillinger på alle deres fly, fortæller Yeoh Phee Teik:
– Introduktionen af denne nye service er en af branchens “firsts” og viser vores engagement for den konstante forbedring af vores produkt- og serviceydelser og vores øgede fokus på personalisering for kunder både på jorden og i luften, siger Yeoh Phee Teik.
Singapore Airlines forventer også at udvide den nye service til at være for Premium Economy Class.
Kunder kan forudbestille deres måltider mellem tre uger og 24 timer før afgang.