Annons:

SAS og Scandic indgår et strategisk partnerskab for at forbedre kundeoplevelsen og loyalitetsfordelene

To af Nordens førende aktører i rejsebranchen, Scandic og SAS, har underskrevet en strategisk og kommerciel partnerskabsaftale, der har til formål at tilbyde unikke og eksklusive fordele til deres loyalitetsmedlemmer. Gennem dette samarbejde vil medlemsfordelene blive tilgængelige fra og med første kvartal af 2025.

Samarbejdet mellem SAS og Scandic Hotels, to nordiske rejsegiganter, får navnet “Friends with benefits” for at fremhæve det stærke, gensidigt givende forhold mellem både brands og deres kunder. Navnet fanger, hvordan SAS EuroBonus-medlemmer og Scandic Friends kan nyde eksklusive fordele, hvilket skaber en mere integreret og givende rejse- og gæstfrihedsoplevelse.

Partnerskabet er designet til at tilbyde konkurrencedygtige og attraktive fordele på tværs af delte kontaktpunkter, hvilket forbedrer oplevelsen for gæster, rejsende og kunder. Med over 11 millioner medlemmer mellem to af rejsebranchens førende loyalitetsprogrammer, er målet i fællesskab at levere en mere personlig og problemfri rejse.

Som en indledende fase vil statusmatching mellem EuroBonus og Scandic Friends, samt en strømlinet pointkonverteringsproces, blive introduceret i første kvartal af 2025. Yderligere forbedringer og fordele vil blive udrullet senere på året.

 

Jens Mathiesen, administrerende direktør for Scandic Hotels Group udtaler:

”Aftalen mellem Scandic og SAS demonstrerer den kraft, som de førende aktører inden for nordisk gæstfrihed har til at skabe værdi for millioner af rejsende. Dette partnerskab giver stærke incitamenter til at vælge både Scandic og SAS til fremtidige hotel- og flyreservationer samt til rejseoplevelser. Jeg ser frem til at arbejde sammen med SAS for løbende at tilføje værdi for vores gæster, medlemmer og virksomheder over tid,” siger Jens Mathiesen, administrerende direktør for Scandic Hotels Group.

Anko van der Werff, President og CEO for SAS, tilføjer:

“Vi er begejstrede for at lancere dette partnerskab med Scandic, et af de mest ikoniske skandinaviske hotelbrands. Ved at gå sammen skaber SAS og Scandic et unikt tilbud, der forbedrer rejseoplevelsen for vores EuroBonus-medlemmer. Sammen kombinerer vi styrkerne fra to betroede skandinaviske mærker for at levere endnu større belønninger og eksklusive fordele både i luften og på jorden.”

Kommentarer

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Vores regler er enkle:Hold en god tone og vis respekt for dem vi skriver om og andre læsere, som kommenterer artiklerne. Alle kommentarer redigeres af redaktionen.

0 kommentarer Åbne

Abonner gratis på Travel News’ nyhedsbrev og få de seneste nyheder fra rejsebranchen på alle hverdage inden kl. 8.