Annons:

SAS og Amadeus løfter sig til næste niveau

Amadeus og SAS udvider deres mangeårige samarbejde. SAS vil drage fordel af Amadeus Altéa til distribution af avancerede tilbud via New Distribution Capability (NDC).

SAS vil bruge Amadeus teknologi til at forbedre indkøbsoplevelsen i sine distributionskanaler. Rejsebureauer vil også spille en vigtig rolle med distribution af NDC-baseret indhold via Amadeus Travel Platform – ud over det eksisterende indhold distribueret via Edifact-teknologi.

– Det understøtter vores forretningsstrategi og giver rejsebureaupartnere nem og effektiv adgang til SAS-indhold. Vi vil fortsat tilbyde så mange muligheder som muligt for rejsebureauer for at få adgang til vores priser og yderligere tjenester, siger Kati Andersson, VP Digital Transformation, SAS.

– Vi tager vores mangeårige partnerskab med SAS til næste niveau med denne nye aftale. Vi er stolte over, at SAS anerkender værdien af ​​Amadeus-teknologi til at understøtte dens digitale transformation, siger Johan Nordqvist, VP Airlines Nordics og General Manager Amadeus Scandinavia.

Kommentarer

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Vores regler er enkle:Hold en god tone og vis respekt for dem vi skriver om og andre læsere, som kommenterer artiklerne. Alle kommentarer redigeres af redaktionen.

0 kommentarer Åbne

Abonner gratis på Travel News’ nyhedsbrev og få de seneste nyheder fra rejsebranchen på alle hverdage inden kl. 8.