Annons:

SAS med livstids guldmedlemskab til trofaste EuroBonus-kunder

Trofaste SAS-rejsende lokkes med guldmedlemskab på livstid.

SAS EuroBonus tager nye midler i brug i kampen for at fastholde især forretningsrejsende som loyale kunder. Muligheden for et guldmedlemsskab for resten af livet, samt muligheden for at dele optjente bonuspoints med familie og venner er blandt de nye redskaber, der skal fastholde kunderne.

“Vi har en unik gruppe af loyale og trofaste rejsende, som rejser med SAS år efter år. Lifetime Gold er vores måde at belønne disse medlemmer ved at give dem de eksklusive fordele ved SAS EuroBonus Gold-status hele livet”, siger Johan Mägi, der er chef for bonusprogrammet.

For at opnå et Lifetime Gold medlemskab skal man dog også udvise en ganske langvarig loyalitet: Hovedbetingelsen er, at man har fløjet tilstrækkeligt til at være EuroBonus Gold medlem i 10 år i træk.

Udover det livslange guld-medlemskab søger SAS også at øge kundeloyaliteten ved at give give EuroBonus-medlemmerne mulighed for at dele optjente points med familie og venner.

“Et voksende antal rejsende deler oplevelser og samler point fra flyvninger, billeje, shopping og mange andre tilbud fra SAS og vores partnere. At dele point er en oplagt måde til hurtigere at nå de oplevelser, man drømmer om”, siger Johan Mägi.  

Kommentarer är stängda.

Abonner gratis på Travel News’ nyhedsbrev og få de seneste nyheder fra rejsebranchen på alle hverdage inden kl. 8.