Kampagnen ønsker at fremhæve vigtigheden af at rejse, og dette er den første brandkampagne for SAS siden 2020.
Det nye kommunikationskoncept er baseret på en ny varemærkeplatform. På samme tid som det lanceres, præsenteres også en opdateret identitet.
“Vi er rejsende” blev introduceret for otte år siden, og konceptet har været meget succesrig. En ændring af forandring har givet nye rejsemønstre, som har givet os en bredere målgruppe. Før omfattede det hovedsageligt forretningsrejsende, men nu har vi også en altid voksende gruppe af fritidsrejsende til at tage højde for. Det nye kommunikationskoncept er rettet mod den udvidede målgruppe.
Rejse giver os nye perspektiver, oplevelser og livslange minder. Årsagerne til rejser er lige så mange som passagererne, der går ombord på hvert fly. Vi ved SAS ved, hvor betydelig hver rejse er for den enkelte kunde. Derfor gør vores medarbejdere deres yderste for at gøre hver del af kundeejsen så god som muligt. Flyet spiller en vigtig rolle for både individuelt og samfund – og vi vil understrege det, siger Karin Nyman, kommunikationsdirektør hos SAS.