Annons:

Radisson Hotel Group melder om stærk vækst i første halvår af 2023

Radisson Hotel Group melder om stærk vækst i første halvår af 2023 på tværs af dens udvidede brandportefølje med over 100 underskrevne aftaler og åbninger.

Radisson Hotel Group har haft et stærkt første halvår af 2023 med strategisk vækst på tværs af porteføljen, der leveres i APAC  og i EMEA med milepælsåbninger og underskrevne aftaler. Radisson Hotel Group har også annonceret flere udbud til ejerne og gæsterne i forbindelse med optagelse i porteføljen af art’otel, der blander kunst og livsstil. 

Radisson Hotel Group fortsatte med at udføre sin plan for vækst og udvidelse i den første halvdel af 2023 med et fokus på strategisk geografisk udvidelse og en ny brandstruktur med tilføjelsen af brandet  art’otel, som tilbyder en unik merværdi til ejerne og gæsterne, der blander kunst og livsstil. Siden starten på året har gruppen budt på mere end over 100 åbninger af hoteller og underskrevne aftaler i APAC og EMEA.

På tværs af EMEA omfattede væksten i første halvår af 2023 tilføjelsen af mere end 8.000 nøgler via underskrevne aftaler og åbninger på tværs af forskellige brands, som er til stede ved vigtige destinationer såsom Grækenland, Tyskland, Storbritannien, Italien, Schweiz, Frankring, Saudi-Arabien og Nigeria. Vigtige underskrevne aftaler og åbninger omfatter åbningen af Radisson Collection Hotel, Santa Sofia Milan, underskrivelse af aftalen vedrørende Radisson Blu Hotel, Rome EUR og Radisson Blu Hotel, Abuja CBD, såvel som underskrivelse af aftalen vedrørende  Radisson RED Edinburgh Airport, åbningen af et af Radissons hotel for længere ophold i Zurich med 430 værelser, hvilket gør det til det største hotel i storbyen Zurich, åbningen af et nyt Radisson-hotel i Ferrara såvel som underskrivelser af aftaler vedrørende Radisson Residences Limassol i Cypern og Radisson Hotel Mersin i Tyrkiet, der står til at åbne i første kvartal af 2024.

APAC har Radisson Hotel Group tilføjet over 60 hoteller til sin portefølje, hvilket repræsenterer over 8.000 nøgler i Vietnam, Indien, Thailand, Filippinerne og Kina. I Thailand har gruppen mere end fordoblet sin portefølje ved at underskrive aftaler om syv nye hoteller med over 1.300 værelser inden for de sidste 12 måneder. Vigtige underskrevne aftaler og åbninger omfatter Hotel Ploenchit Bangkok, som bliver Radisson Hotel Groups flagskibshotel i Thailand, når det åbner i 2024, et nyt Radisson RED hotel i Phuket, Radisson Resort & Spa i Hua Hin, Radisson Resort & Suites Phuket, og debutten for Park Inn by Radisson-brandet i Thailand med en ny underskrevet aftale i Bangkok.

Elie Younes, Executive Vice President og Global Chief Development Officer hos Radisson Hotel Group udtaler: “Over 65 % af vores ejere ejer mere end et af vores hoteller, og det kan vi takke vores partneres tillid, vores brands’ relevans og vores medarbejderes loyalitet for. Vi ser frem til en spændende anden halvdel af året og ønsker alle en afslappende sommerferie”.

Kommentarer

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Vores regler er enkle:Hold en god tone og vis respekt for dem vi skriver om og andre læsere, som kommenterer artiklerne. Alle kommentarer redigeres af redaktionen.

0 kommentarer Åbne

Abonner gratis på Travel News’ nyhedsbrev og få de seneste nyheder fra rejsebranchen på alle hverdage inden kl. 8.