I en pressemeddelelse udtaler Qatar Airways Group Chief Executive Officer, Engr. Badr Mohammed Al Meer:
“Hos Qatar Airways går vi videre end blot at imødekomme kundernes forventninger – det handler om at forudse deres behov og skabe oplevelser, der resonerer på et personligt niveau. Lanceringen af denne nye branding-kampagne er et sandt bevis på dette og vores filosofi om at tilbyde uforlignelige kundeoplevelser.”
Qatar Airways Chief Commercial Officer, Thierry Antinori, tilføjede:
“Med banebrydende AI-teknologi, som ikke er set andre steder i flyindustrien, viser vores seneste kampagne ikke kun den innovative ånd, der driver vores brand, men også vores kundecentrerede tilgang. Dette hjælper med at forvandle hver rejse til et eventyr. Når alt kommer til alt, er der ingen grænser for, hvor langt en drøm kan tage dig.”
Qatar Airways Senior Vice President for Global Marketing & Corporate Communications, Babar Rahman, udtaler:
“Med denne seneste kampagne har vi formået at indfange vores vision som en brancheleder inden for innovation. At skabe en engagerende brandoplevelse, hvor alle kan være stjerner, har gjort det muligt for os at skabe unikke personlige forbindelser med vores publikum og sikrer, at hvert øjeblik bliver virkelig uforglemmeligt.”