Ratehawks bookingværktøj til rejsebranchens professionelle tilbyder information om mere end 2,6 millioner hoteller. Dette partnerskab vil forbedre nøjagtigheden af GIATAs hoteldatakortløsning, MultiCodes, markant.
“Vi er meget glade for at samarbejde med Ratehawk, en førende aktør i rejsebooking- og distributionsbranchen,” siger Rainer Schäfer, vicedirektør for salg hos GIATA i en pressemeddelelse. “Dette partnerskab gør os i stand til at øge nøjagtigheden og dybden af vores MultiCodes kortlægningsløsning, som vil give vores kunder det højeste niveau af datanøjagtighed.”
Christopher Jallah, RateHawks direktør for API-implementering, skriver i en pressemeddelelse: “Hos RateHawk er vi forpligtet til at levere den bedste forbrugeroplevelse til vores partnere. Vi har længe været leverandør til GIATA og værdsætter deres engagement i at sammensætte hotelindhold og deres høje krav til effektive kortløsninger. Ved at uddybe vores samarbejde vil vi forbedre kvaliteten af vores indhold og forenkle vores interaktion med API-partnere.”
Ifølge en pressemeddelelse vil rejsebureauer, rejsearrangører og online bookingplatforme opleve problemfri integration og forbedret datapålidelighed.