Annons:

Nyt Københavnerhotel: Designet til at give millenniumgenerationen alt det, de vil have

Om kun tre uger åbner Marriotts nye hotel Moxy med et særligt livsstilskoncept for den yngre generation.

Moxy Hotels er et ungdommeligt koncept fra Marriott. Det forventes at være Københavns friske brand. Om dagen vil Moxy baren være et socialt sted med brætspil, og om aftenen vil det være et samlingspunkt i Sydhavnen med musik, cocktails og underholdning.

Ifølge Vicki Poulos, Senior Global Brand Director af Moxy Hotels, skal hotellet være et sted for den såkaldte “millenniumgeneration”, som er et begreb om nutidens unge, hvor gæsterne kan opleve Sydhavnens lokale liv:

– Moxy er blevet designet til at give millenniumgenerationen alt det, de vil have, og intet, de ikke vil. Konceptet tilbyder en ny måde at rejse på, hvilket er mindre gennem koncentration, ikke reduktion. Premium på alle måder udover pris – den lave pris betyder ikke afkald på stil og heller ikke et tab på komfort, siger Vicki Poulos.

Moxy Hotellet bliver opereret af den danske hoteloperatør Core Hospitality. Core Hospitality mener selv, at Sydhavnen mangler et lokalt sted for de unge, som det nye hotel kommer til at være:

– Vores forretningsplan har været at drage fordel af de omgivelser og bygge et hotel både til københavnere og gæster, som ønsker en autentisk oplevelse. Moxy Copenhagen blev designet til at imødekomme den nye demografi i Sydhavnen og er helt anderledes fra noget andet hotel på markedet, fortæller Per Denker Sørensen, CEO i Core Hospitality, og fortsætter:

– Om dagen finder du lokale og rejsende arbejde og spille spil side om side på Moxy. Om aftenen vil du måske opleve, at de udfordrer hinanden til et spil gigant klodsmajor eller skåler i cocktails.

Hotellet med 226 værelser kommer blandt andet til at have et TV med Netflix på værelserne, gratis Wi-Fi, cykeludlejning og uformelle mødelokaler.

Kommentarer är stängda.

Abonner gratis på Travel News’ nyhedsbrev og få de seneste nyheder fra rejsebranchen på alle hverdage inden kl. 8.