Annons:

Ny kampagne for at sælge SkyTeam til SAS Eurobonus-medlemmer

Kampagnen løber fra 8. oktober til 31. december og giver medlemmerne en chance for at tjene betydelige belønninger for at engagere sig i og opdage nye luftfartsmuligheder inden for alliancen.

SAS lancerer en ny kampagne for at øge kendskabet til sine SkyTeam-partnere. EuroBonus-medlemmer vil have mulighed for at tjene op til en million bonuspoint ved at flyve med forskellige flyselskaber i SkyTeam-netværket.

– Til efteråret inviterer vi vores EuroBonus-medlemmer til at udforske verden med SkyTeam. Det er en utrolig chance for at nyde de mange forskellige destinationer og tjenester, der er tilgængelige gennem vores alliancepartnere. Vi vil gerne belønne loyale kunder og samtidig opfordre dem til at træffe informerede beslutninger om deres rejser – for når du flyver, er det et smart valg at vælge en SkyTeam-partner, siger Aron Backström, Vice President Product & Loyalty hos SAS i en pressemeddelelse.

 

 

Belønninger er baseret på, hvor mange forskellige SkyTeam-partnere, der flyver med i løbet af kampagneperioden:

– Flyv med 5 forskellige partnere og få 10.000 bonuspoint.

– Flyv med 10 forskellige partnere og få 100.000 bonuspoint.

– Flyv med 15 forskellige partnere og få en million bonuspoint.

Blandt de SkyTeam-flyselskaber, der kan komme i betragtning, er Air France, China Airlines, Delta Airlines, KLM, Korean Air og mange flere.

 

Kommentarer

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Vores regler er enkle:Hold en god tone og vis respekt for dem vi skriver om og andre læsere, som kommenterer artiklerne. Alle kommentarer redigeres af redaktionen.

0 kommentarer Åbne

Abonner gratis på Travel News’ nyhedsbrev og få de seneste nyheder fra rejsebranchen på alle hverdage inden kl. 8.