Nordic Choice Hotels lancerer en digital service, der gør det muligt for gæsterne at skræddersy deres hotelophold ved selv at vælge det værelse, som de ønsker.
En ny digital tjeneste fra hotelkæden Nordic Choice Hotels skal gøre det muligt for kunderne selv at vælge, hvilke værelser de kommer til at overnatte på.
– Gæsten vælger det ønskede værelse fra en kortvisning baseret på personlige præferencer inden for den reserverede værelseskategori. Det er muligt at vælge etagen, om værelset skal have et bad eller et badekar, en udsigt over gaden og så videre. Det er lidt som, når man vælger en plads på flyet men med flere valgmuligheder, siger Lisa Farrar, Chief Digital Officer hos Nordic Choice Hotels.
Funktionen er tilgængelig via Nordic Choice Hotels App 48 timer før ankomst og end til dagen før ankomst.
Til at starte med er den nye service mulig for de to hoteller i Stockholm Clarion Hotel Sign og Clarion Hotel Stockholm.
– Det, der nu er udgivet, er en første fase, og vi fortsætter med at forbedre funktionen lidt efter lidt. På sigt skal gæsterne kunne opgradere deres ophold ved også at kunne vælge værelsestyper, og desuden skal det være muligt at vælge værelser indtil ankomstdagen. Samtidig skalerer vi op og gør funktionen tilgængelig på endnu flere hoteller, siger Lisa Farrar.
På sigt skal den funktionen være muligt på samtlige hoteller i Nordic Choice. De forventer, at det er muligt på halvdelen af deres hoteller i slutningen af året.
Tjenesten er gratis for Nordic Choice Hotels platin- og guldmedlemmer.