Annons:

Norwegian styrker kundeoplevelsen med ny afdeling

Norwegian opretter en ny afdeling for kunderelationer, der skal ledes af den tidligere it-direktør Kurt Simonsen.

I et forsøg på at forbedre kundeoplevelsen, har Norwegian samlet de kunderne og IT i en nye afdeling. Det meddeler Norwegian i en pressemeddelelse. Afdelingens leder bliver Kurt Simonsen, som kom til Norwegian i 2018:

– Jeg er meget tilfreds med, at Kurt Simonsen har takket ja til rollen som Chief Customer and Digital Officer i Norwegian, hvor afdelingen for it, e-commerce, salg, marked, kundeservice og Reward nu samles, siger Norwegians koncernchef, Bjørn Kjos.

Kurt Simonsen har, siden han kom til i januar 2018, haft stillingen som it-direktør. Nu får han flere fokusområder:

– Kurt har udført et rigtig godt stykke arbejde i selskabet på kort tid. Han vil herefter have overordnet ansvar for alle kunderelationer, samt selskabets digitale ressourcer og udvikling. I arbejdet med at styrke både salgs- og markedsarbejdet i selskabet er digitale løsninger fremtiden, siger Kjos.

Kurt Simonsen selv har flere fremtidsplaner for, hvordan afdelingen skal forbedre flyselskabet:

– I opfølgningen til vores kunder skal vi i højere grad fremover tage nye løsninger på it-siden i brug, som varetager hensynet til mere effektiv og hurtigere kundebehandling. Samtidig styrker vi salget og tilbyder nye produkter ombord. Vores mål er selvfølgelig at få endnu flere tilfredse kunder i Norwegian, og her ser vi både synergier og en række områder, hvor vi kan gøre tingene mere effektivt, siger Kurt Simonsen.

Hans nye stilling kommer til at være Chief Customer and Digital Officer.

Kommentarer är stängda.

Abonner gratis på Travel News’ nyhedsbrev og få de seneste nyheder fra rejsebranchen på alle hverdage inden kl. 8.