Annons:

Maldiverne skal til at “jage” turister på Anfield Stadium

Maldives Marketing and Public Relations Corporation (MMPRC) har indgået et strategisk partnerskab med Liverpool Football Club for at øge Maldivernes globale synlighed som turistdestination.

Partnerskabet, som forventes at tiltrække over 100.000 nye besøgende og bidrage med 100 millioner dollars i omsætning i 2025, omfatter annoncering på Anfield Stadium og digitale platforme samt sportsturisme-initiativer såsom et Liverpool FC Academy på Maldiverne. Det oplyser Travel Tour World.

Partnerskabet har til formål at styrke Maldivernes position som en luksus- og eventyrdestination og tiltrække et bredere publikum af turister.

 

Kommentarer

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Vores regler er enkle:Hold en god tone og vis respekt for dem vi skriver om og andre læsere, som kommenterer artiklerne. Alle kommentarer redigeres af redaktionen.

0 kommentarer Åbne

Abonner gratis på Travel News’ nyhedsbrev og få de seneste nyheder fra rejsebranchen på alle hverdage inden kl. 8.