Annons:

Lufthansa Group og Amadeus underskriver ny distributionsaftale for at forbedre bookingprocessen

NDC tilbydes af Austrian Airlines, Bruxelles Airlines, Lufthansa, Swiss, Air Dolomiti og Eurowings og kan bookes via Amadeus-rejseplatformen fra 4. kvartal i år.

Lufthansa Group og Amadeus udvider deres partnerskab for yderligere at modernisere rejsebookingerne. Fra 4. kvartal 2022 vil Lufthansa Group NDC-sourced indhold være tilgængeligt via Amadeus NDC-aktiverede grænseflader-Amadeus Selling Platform Connect, Amadeus Travel API og Cytric Travel & Cost. Dette inkluderer NDC-tilbud fra Lufthansa, Swiss, Austrian Airlines, Bruxelles Airlines, Air Dolomiti og Eurowings Discover, herunder kontinuerlig prisfastsættelse og en bred vifte af supplerende tjenester. Ud over NDC tilbud vil rejsebestillerne fortsat have adgang til Lufthansa Group indhold gennem den eksisterende Edifact-teknologi.

“Lufthansa gruppen forbliver fuldt ud forpligtet til at udvikle luftfartsindustrien og modernisere flyrejseroplevelser for vores passagerer,” sagde Tamur Goudarzi Pour, Chief Commercial Officer og medlem af Management Board of Swiss. “Jeg er begejstret for at underskrive denne banebrydende distributionsaftale, som også muliggør indførelse af to NDC-modeller, vi fortsætter på vores vej til at modernisere flyselskabet distribution sammen med vores langsigtede partner Amadeus. Sammen, som branchens ledere, vil vi Accelererer udviklingen af ​​moderne industristandarder såsom NDC på verdensplan. “

“Rækkevidden, skalaen og sofistikerede detailkapaciteter i vores NDC-aktiverede løsninger vil hjælpe Lufthansa Group og Amadeus-rejsebestillere med bedre at servicere deres kunder med mere relevante tilbud,” sagde Decius Valmorbida, præsident for rejser hos Amadeus. “Denne aftale kommer på et tidspunkt, hvor NDC og udviklingen i rejsebooking udvikler sig hurtigt, og vi mener, at sådanne rejsende-centriske partnerskaber vil være kritiske for den bæredygtige vækst i vores branche.”

Lufthansa Group og Amadeus arbejder på at integrere flyselskabernes NDC-tilbud i Amadeus-rejseplatformen, der er rettet mod en gradvis global udrulning i Q4 2022 og fremover, der begynder på udvalgte europæiske markeder, og dermed muliggør shopping, reservation, betaling og service i en løsning, der er fuldt integreret i Amadeus-økosystemet. I de følgende måneder udvides udvalget af indhold og funktionaliteter kontinuerligt.

Kommentarer

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Vores regler er enkle:Hold en god tone og vis respekt for dem vi skriver om og andre læsere, som kommenterer artiklerne. Alle kommentarer redigeres af redaktionen.

0 kommentarer Åbne

Abonner gratis på Travel News’ nyhedsbrev og få de seneste nyheder fra rejsebranchen på alle hverdage inden kl. 8.