Kundeoplevelsen hos Singapore Airline (SIA) er ud over det sædvanlige. Netop dét er omdrejningspunktet for den nye globale brandkampagne Welcome to World Class. I en 90 sekunder lang kampagnevideo fremhæves SIA’s kabinepersonales personlige oplevelser og erfaringer med mennesker og kulturer fra hele verden. Personalets relation til kunderne og den unikke kombination af empati, tillid og ansvarlighed, de besidder, gør det muligt for SIA at levere service i verdensklasse.
Hos SIA i Norden er dedikationen til at levere en oplevelse i verdensklasse gennem hele kunderejsen integreret i alt arbejde. Det betyder også, at selve produktet løbende vurderes og justeres.
“Flyrejsen er en central del af både en ferie- og en forretningsrejse. Vi engagerer os i lokale markedsundersøgelser og indsamler viden om nordboernes behov og rejseadfærd for at sikre, at vores produkt- og servicetilbud matcher lokale forventninger. Vores mangeårige samarbejde med Gate Gourmet og Skarø Is, giver os fx mulighed for at levere en enestående spiseoplevelse om bord med lokalt producerede delikatesser,” fortæller Mohammad Raimi, der er administrerende direktør for Singapore Airlines i Norden. Han fortsætter: ”Selv om rejsebranchen er under konstant forandring, er vores dedikation til at levere en rejseoplevelse i verdensklasse ufravigelig.”
I Norden lanceres kampagnen via Instagram og Facebook og i en kampagneperiode på 14 dage.