“Efter tre årtier med at gøre det, jeg elsker, ville der aldrig være et nemt tidspunkt at sige farvel og gå væk, men det er det rigtige tidspunkt,” sagde Snyder. “Det var vigtigt for mig at hjælpe med at få BCD godt på vej mod bedring, med pandemien i vores bakspejl. Som et vidnesbyrd om, hvilken fundamentalt stærk virksomhed og kultur vi har her, har vi opretholdt en ekstraordinær track record for fastholdelse af kunder og salgssucces. Vi har genopbygget vores teams med øje for at levere verdens allerbedste rejseløsninger og kundeservice. Og vi har en klar vej til vores næste fase af vækst. Jeg kan med fuld tillid sige, at BCD’s bedste dage er endnu ikke kommet.”
I løbet af Snyders tid som præsident og CEO har han og BCD opnået adskillige anerkendelser, der afspejler virksomhedens kernevision om at være verdens mest betroede, innovative og bæredygtige rejseadministrationsvirksomhed. Blandt dem har BCD modtaget EcoVadis’ bedste bæredygtighedsvurdering hvert år siden 2016. I 2018 udnævnte Corporate Responsibility Magazine ham til “Årets ansvarlige administrerende direktør.” I en af Snyders stolteste præstationer har læsere af The Beat anerkendt BCD som “Most Admired TMC” en rekord 10 gange.
Snyder giver tøjlerne af BCD over til sin mangeårige ven og kollega Baars, en overlevering, der taler til BCD-kulturen.
“Så robust er vores kultur, at den giver os mulighed for kærligt at henvise til ‘boomerang’-kolleger – mennesker, der rejser efter andre muligheder, men vender tilbage til BCD Travel-familien, trukket tilbage af styrken af vores værdier og vores forpligtelse til at efterleve dem,” sagde Snyder . “Stephan har næsten 14 års erfaring i rejsebranchen, og jeg havde fornøjelsen og privilegiet at arbejde tæt sammen med ham i hans 11-årige embedsperiode som BCD Travels CFO. Stephan deler min overbevisning om, at kundefokus er kernen i en succesrig virksomhed. Han tror også på vigtigheden af mennesker og innovation og på langvarige relationer med forretningspartnere. Hans track record i at styre virksomheder gennem tider med forandring og vækst taler om hans evne til at tilpasse kommercielle, operationelle, teknologiske og centrale serviceteams mod fælles mål.”