Icelandair har lanceret deres nye service Buddy Hotline, som skal føre passagererne sammen med lokale islændinge for at få personlige rejseanbefalinger.
Buddy Hotline skal hjælpe passagerer i Icelandair med at planlægge deres rejse med råd fra lokale islændinge.
Rejsende med det transatlantiske flyselskab kan få kontakt med en ”Buddy” gennem telefonopkald eller besked, som kan tilbyde anbefalinger til restauranter, gode skjulte og lokale spots, ture til varme bassiner med mere, for at de rejsende kan få mest muligt ud af deres ferie.
– Vi ved, at rejsende søger mere unikke oplevelser, som er guidet af råd fra betroede lokale kilder, siger Bogi Nils Bogason, President og CEO i Icelandair Group.
Alle deres Buddies er medlemmer af Icelandair, som har til formål at fremme turismen i landet. Det kommer efter en undersøgelse, der viser, at hver tiende dansker føler sig overvældet, nervøse og stressede over, hvad de skal lave, når de er på ferie. Derudover følte over en tredjedel, at de går glip af noget på deres rejse.
– Vores nye Buddy Hotline service tager hensyn til lige præcis kundens appetit for ‘insider’-viden og passer perfekt til vores medarbejdere, der som islændinge har en stor lidenskab for at byde rejsende fra hele verden varmt velkommen, siger Bogi Nils Bogason.
Buddy Hotlinen startede den 10. april og vil fortsætte frem til den 8. maj.