Annons:

Fra blog til en af Danmarks største rejseportaler

For lidt over 3 år siden blev det allerførste Facebook-opslag lavet for rejsesiden Rejsespejder.dk. I dag er det en af landet absolut største rejsevirksomheder på de sociale medier.

I sidste uge nåede Rejsespejder 200.000 følgere på Facebook, hvilket gør dem til en af Danmark største rejsevirksomheder på de sociale medier.

Rejsespejder er en rejseside, som hver dag samler rejsetilbud og præsenterer dem for deres følgere.

– Vi er utrolig glade og stolte over, at så mange mennesker følger med på Rejsespejder hver dag, siger Mike Dejworek, stifter og direktør af Rejsespejder ApS.

Rejsespejder startede i 2015 som et deltidsprojekt ved siden af studiet, men har efterhånden udviklet sig til en rejseportal med 3 fuldtidsmedarbejdere, der finder rejsetilbud til deres over 200.000 følgere.

– Hvis man selv har prøvet at booke rejser før, ved man, hvor uoverskueligt og tidskrævende det kan være, siger Mike Dejworek.

– Vi påtager os denne opgave og bruger vores erfaring og viden til at finde guldet i et hav af rejsetilbud, siger han.

Han fortæller, at Facebook har spillet en vigtig rolle for dem, fordi de har haft mulighed for at dele deres rejsetilbud på mediet. Men det er ikke kun Facebook-siden, som har udviklet sig voldsomt. Hjemmesiden Rejsespejder.dk har i dag over 250.000 månedlige læsere, og deres app er blevet hentet mere end 70.000 gange.

Kommentarer är stängda.

Abonner gratis på Travel News’ nyhedsbrev og få de seneste nyheder fra rejsebranchen på alle hverdage inden kl. 8.