Det er uklart, hvad strategien er for rebrandet, og hvad Navan skal repræsentere – måske navigere?
TripActions har ikke umiddelbart reageret på Skift for kommentar.
Varemærke-/tjenestemærkeansøgningen (nedenfor) spænder over seks kategorier, og omfatter såvel som booking af rejser og administration af rejser mulighed for udstedelse af kreditkort og betalingskort, behandling af kreditkort og betalingskorttransaktioner og finansiel administration af kreditkort og betalingskort regnskaber.
I oktober rejste TripActions 300 millioner dollars, med den ekstra finansiering, der skulle “bruges til at accelerere ekspansion.”
Ved udgangen af juli 2022 havde TripActions 2.500 ansatte fordelt på næsten 60 globale kontorer.
TripActions er ikke den eneste, der leder efter en frisk start, da firmarejser begynder at komme sig. I sidste uge annoncerede det rivaliserende bureau American Express Global Business Travel, at det var ved at omstrukturere for at fokusere på små og mellemstore virksomheder.