Fårup Sommerland opruster digitalt og lancerer nu en splinterny app, der skal gøre det nemmere at være gæst i forlystelsesparken.
Fremover behøver gæster ikke længere at huske andet end deres telefoner, når de besøger Fårup Sommerland. Den nye Fårup App skal fremover gøre det lettere for gæster at planlægge deres besøg og håndtere sæsonkort og billetter.
– I bund og grund er oplevelsen i Fårup jo analog, og det har vi ikke tænkt os at ændre på. Vi værner om, at vores primære opgave er at skabe rammerne for sjove og dejlige oplevelser for børn og familier. Målet med vores nye app er at gøre en række praktiske forhold lettere for vores gæster, der efterhånden har en klar forventning om at kunne klare det meste fra telefonen. Fårup Sommerland er et sted for alle, og appen skal hjælpe med at gøre det lettere at være gæst hos os, siger marketingchef i Fårup Sommerland, Rasmus Mortensen.
Med appen har gæsterne nu mulighed for at købe og håndtere billetter og sæsonkort, så man fra nu kan have hele familiens sæsonkort samlet på telefonen. Derudover vil det være muligt at få overblik over kø-tider på udvalgte forlystelser, koncerter og events i parken.
Teknologi styrker vækstpotentiale
Den nye app, som er produceret i samarbejde med Aalborg-virksomheden Combine, er det nyeste tiltag i digitaliseringen af Fårup Sommerland. Parken arbejder også på en opgradering af hjemmesiden, nyt bookingsystem og ny webshop.
– Det er ingen hemmelighed, at et digitalt fokus er en nødvendighed, hvis man vil drive virksomhed i dag – og i fremtiden ikke mindst. Derfor har Fårup Sommerland gennem de seneste år gennemgået en omfattende digital omstilling, som vi forsøger at tænke ind i alle aspekter af forretningen. Det er en omfattende og ressourcekrævende proces, men vi ser det som en solid investering i at skabe bedre oplevelser for vores gæster, understreger Rasmus Mortensen.
Det vil stadig være muligt at købe og benytte traditionelle sæsonkort og fysiske billetter i Fårup Sommerland.