Denne modige vision blev etableret i 1997 baseret på et kundeværdiforslag om global rækkevidde, verdensomspændende anerkendelse, og problemfri service. Det fortsætter i dag ved at udnytte teknologien til at fremme en harmonisk oplevelse for kunderne.
I forbindelse med jubilæet vil Star Alliance og dets medlemmer frigive spændende kampagner og kundeinnovationer under det nye brand-tagline “Together. Bedre. Forbundet.” Det nye mærkeslogan fanger hensigten med at skabe bedre menneskelige forbindelser gennem Star Alliances globale netværk kombineret med digital seamless forbindelse.
Blandt de vigtigste succeser og fremtidige tilbud, som Star Alliance fortsætter med at innovere, er:
- At introducere en ny partnerskabsmodel, der cementerer netværkslederskab
- At annoncere branchens første co-branded kreditkort på et regionalt marked, der vil tilbyde loyalitetskunder fra medlemsflyselskaber mulighed for at optjene miles og point.
- Fælles vedtage en bæredygtighedserklæring hvor medlemsluftfartsselskaberne har forpligtet sig til industriens mål om netto-nul kulstofemissioner og deraf følgende fælles indsats for dekarbonisering