Annons:

Nyt logo til Brussels Airlines

Efter år præget af mange forandringer er det vigtigt at afklare og bekræfte vores position på markedet. Vi retter nu blikket mod fremtiden med strategiske investeringer, med klare prioriteringer og en stærk belgisk identitet.

Brussels Airlines ønsker tydeligt at markere starten på New Brussels Airlines. “For vores kunder, som vi ikke kunne tilbyde det sædvanlige netværk og tjenester på grund af pandemien. Men også for vores medarbejdere, som bidrager meget til vores transformation til en sund, bæredygtig virksomhed, der byder på perspektiver og er klar til fremtiden.”

Selskabet ser denne nye brandidentitet som et symbol på tilliden til virksomheds fremtid. “Ordet “Brussels” får større betydning med større bogstaver, og understreger vores belgiske identitet og vores rolle som Belgiens hjemmetransport. Vi ønsker at komme med en fast erklæring: Brussels Airlines er kommet for at blive og er klar til fremtiden.”

Den 18. november afslører Brussels Airlines officielt deres nye identitet, inklusive en nymalet Airbus.

Den Airbus A319-registrerede OO-SSO fløj til East Midlands den 7. november for at blive malet i den nye farve hos Airbourne Colors Ltd i tide til præsentationen den 18. november for pressen.

Kommentarer

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Vores regler er enkle:Hold en god tone og vis respekt for dem vi skriver om og andre læsere, som kommenterer artiklerne. Alle kommentarer redigeres af redaktionen.

0 kommentarer Åbne

Abonner gratis på Travel News’ nyhedsbrev og få de seneste nyheder fra rejsebranchen på alle hverdage inden kl. 8.