Annons:

Flyselskaberne investerer i luksus i pandemisk opsving

Ubegrænset kaviar, champagne, privat rum og nyt, frisk interiør. Flyselskabet Emirates investerer meget i luksusrejsende. Det er hvad CNBC skriver. Virksomheden forsøger at gå imod strømmen, hvor flyselskaberne reducerer deres omkostninger og har i stedet investeret over 2 milliarder dollars for at tiltrække de kræsne passagerer.

Men Emirates er ikke det eneste flyselskab, der investerer i at fange rejsende. Tidligere i år lancerede Finnair en ny premium Caterial Gory, og Air France gik for nylig ud med en forpligtelse til forretningsrejers bekvemmelighed.

– Forretningsrejsende bruger 575 procent flere penge på et sæde end økonomi rejsende, siger Olivier Ponti fra Forward Keys til CNBC.

Kommentarer

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Vores regler er enkle:Hold en god tone og vis respekt for dem vi skriver om og andre læsere, som kommenterer artiklerne. Alle kommentarer redigeres af redaktionen.

0 kommentarer Åbne

Abonner gratis på Travel News’ nyhedsbrev og få de seneste nyheder fra rejsebranchen på alle hverdage inden kl. 8.