Annons:

Brussels Airlines nye identitet offentliggjort

Torsdag præsenterer Brussels Airlines en ny brandidentitet, der bekræfter deres position på markedet som Belgiens hjemmeflyselskab.

Opdaterede farver, et nyt logo og et fly i den nye bemaling er de visuelle tegn på flyselskabets nye kapitel, der angiver dets parathed til fremtidige udfordringer og understreger igen vigtigheden af ​​det belgiske mærke. Et kapitel med et stærkt fokus på kundeoplevelse, pålidelighed og bæredygtighed samtidig med, at en konkurrencedygtig omkostningsstruktur bevares.

Som en konsekvens af Covid-19-krisen accelererede og intensiverede Brussels Airlines sin transformationsplan Reboot Plus i 2020 for at bane vejen for en fremtidssikker virksomhed, der er i stand til at møde konkurrencen med en sund omkostningsstruktur.

Efter omstruktureringen startede virksomheden anden fase af sin Reboot Plus-plan: opbygnings- og forbedringsfasen. Brussels Airlines retter nu blikket mod fremtiden med strategiske investeringer i en forbedret kundeoplevelse, nye teknologier, digitalisering, nye måder at arbejde på og udvikling af sine medarbejdere.

Det belgiske selskab er ved at blive et sundt, rentabelt flyselskab, der tilbyder perspektiver til sine kunder, partnere og medarbejdere; et flyselskab med konstant fokus på miljøet og reduktionen af ​​dets økologiske fodaftryk. Et nyt Brussels Airlines.

“Vi ønsker tydeligt at markere starten på New Brussels Airlines. For vores kunder, som fortjener det bedste, men også for vores medarbejdere, som er engagerede i den transformation, vi lægger frem, og som de bidrager til hver dag. Derfor præsenterer vi i dag den visuelle oversættelse af vores nye start. Med denne nye brandidentitet er vi klar til at vise vores kunder, vores medarbejdere, vores partnere og alle andre interessenter, at vi vender en side. Som et af de fire Lufthansa Group-netværksflyselskaber bygger vi vejen mod en lovende fremtid. Vi ser denne nye varemærkeidentitet som et symbol på tillid til vores virksomhed og understreger igen vores identitet som Belgiens hjemmeluftfartsselskab, ” siger Peter Gerber, CEO for Brussels Airlines.

Den nye mærkeidentitet inkluderer en ny version af Brussels Airlines signaturrøde og blå farver, nu en dybere rød og en mørkere blå nuance. Det prikkede “b”, som i dag pryder halen af ​​dens flåde, giver plads til 9 prikker i forskellige størrelser i form af en firkant, der repræsenterer mangfoldigheden af ​​dens kunder, dens destinationer og dens ansatte. Ingen prik er ens. Det opdaterede logo gør også brug af en ny, mere moderne skrifttype. De to ord i mærkenavnet er nu stablet, hvor ordet “brussels” får større betydning med større skrifttype for at understrege flyselskabets belgiske identitet.

Ved siden af ​​den nye visuelle identitet udmønter den nye brand-identitet sig også til en ny tagline: “You’re in good company “.

Hvis det røde og blå prikkede design virker bekendt, har Star Alliance-flyselskab Croatia Airlines et lignende design, dog med firkanter af forskellig størrelse på halefinnen i stedet for cirkler.

Kommentarer

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Vores regler er enkle:Hold en god tone og vis respekt for dem vi skriver om og andre læsere, som kommenterer artiklerne. Alle kommentarer redigeres af redaktionen.

0 kommentarer Åbne

Abonner gratis på Travel News’ nyhedsbrev og få de seneste nyheder fra rejsebranchen på alle hverdage inden kl. 8.