En undersøgelse foretaget fra Business Travel Show Europe afslører, at 66 % af rejseprogrammerne ikke tager særlig hensyn til segmentet sammenlignet med 26 % af programmerne, der gør det, og de resterende 8 %, der planlægger i år. Undersøgelsen, som undersøgte 229 europæiske Travel Managers, fortsætter med at afsløre, at LGBTQ+-fællesskabet er det mindst velegnede sammenlignet med enlige kvindelige rejsende, marginaliserede samfund og dem med tilgængelighedsproblemer.
BTS Europe peger på en undersøgelse fra Asher & Lyric Fergusson, som for nylig skabte Travel Safety Index-vurderingen af de bedste og værste lande for LGBTQ+-rejsende i 2022. Destinationer i Afrika, Mellemøsten og Caribien var blandt de værste, men måske overraskende, USA var kun nummer 24 i indekset.
Yderligere forskning viser, at 95 % af forretningsrejsende skjuler deres seksuelle orientering, når de rejser for at beskytte deres sikkerhed.
Louis Magliaro, koncerndirektør for BTN Group, siger: “Det er derfor, det er så vigtigt, at enhver virksomhed med rejsende blandt LGBTQ+-samfundet proaktivt beskytter dem og sikrer deres omsorgspligt for hvert sekund, de rejser under deres vagt. ”
Sessionen er vært for , og Steve Geneux, general manager og vicepræsident for kontostyring og operationer hos BCD Travel.
På Global Business Travel Association-konferencen i Berlin tidligere på året opfordrede Carol Fergus, direktør for globale rejser, begivenheder og jordtransport hos Fidelity International Fergus Travel Managers og indkøbere til at begynde at handle på mangfoldigheds- og inklusionspolitikker i stedet for at vente på data, der beviser, at der er et hul.