Ved at overlejre CWTs historiske bookingmønstre på sin AI-drevne forudsigelsesplatform vil ZYTLYN give indsigt i efterspørgselsprognoser på mikro- og makroniveau.
Den er designet til at give CWT mulighed for at planlægge fremtidige forsyningskrav, kapacitetsplanlægning og ressourcestyring.
“At være i stand til nøjagtigt at forudsige rejseefterspørgsel i næsten realtid, mens komplekse, flydende kontekstuelle faktorer såsom Covid er på spil, gør det muligt for CWT at være endnu mere intuitiv i sit kundetilbud, hvilket sikrer et yderst tilpasset produkt, service og oplevelsesmix, der er relevant til den enkelte rejsendes nuværende og nære fremtidige behov,” sagde Patrice Simon, CWT CTO Data and Analytics.
Houman Goudarzi, ZYTLYN medstifter og administrerende direktør, tilføjede: “Mens forretningsrejser kommer sig hurtigt, er det et ideelt tidspunkt at udnytte nye gennemprøvede teknologier, der giver datadrevet forudsigelighed for at øge indtægterne, sænke omkostningerne og opbygge mere modstandsdygtighed.”
Piloten starter i denne måned (februar) og løber i første omgang i tre måneder.