Annons:

Comfort Hotel Copenhagen Airport rekrutterer norsk talent som ny Operations Manager

Comfort Hotel Copenhagen Airport har ansat en ny Operations Manager. Den 38-årige nordmand Tonje Godager tiltrådte stillingen d. 30. juli. Hun kommer med solid erfaring fra hotelbranchen og skal være med til at skabe en endnu bedre gæsteoplevelse på verdens største Comfort Hotel®.

Siden maj 2021 har Comfort Hotel Copenhagen Airport været et budgetvenligt alternativ i lufthavnen for danske og internationale gæster. Med moderne design og både en skybar, stort træningslokale og eget vaskeri giver hotellet de rejsende langt mere, end man typisk forventer af et hotel i den prisklasse. Nu skal Tonje være med til at sikre, at hotellet fortsat fornyer sig og skaber fremragende gæsteoplevelser – og den opgave lægger hendes nye arbejdsgiver trygt i Tonjes hænder:

“Jeg føler, at vi har gjort et scoop med ansættelsen af Tonje. Hun er en erfaren profil inden for Strawberry, som kender vores kultur ind og ud og gerne selv bidrager til den. Hun har vist, at hun har en stærk forretningssans og samtidig et stort fokus på personaletrivsel og ledelse, hvilket jeg vægter højt. Hun kommer uden tvivl til at sætte et positivt præg på vores hotel, og jeg glæder mig til at se hende udfolde sit talent her hos os,” siger Jesper Olesen, Cluster General Manager for Comfort & Clarion Hotel Copenhagen Airport.

Tonje startede i hotelbranchen som deltidsreceptionist imens hun studerede på universitetet, og hun blev så glad for branchen at hendes deltidsjob blev til et fuldtidsjob og dernæst en karriere. Hun kommer senest fra en stilling som Front Office Manager på Clarion Hotel The Hub i Oslo, men da chancen for et job i Danmark bød sig, måtte hun gribe den:

“Jeg har altid synes, at dansk var charmerende, og at danskerne virker hyggelige. Da jeg så stillingsopslaget, tænkte jeg straks, at hér var en mulighed, jeg ikke kunne lade passere. Jeg tror, at det er sundt at kaste sig ud i noget nyt, og med det her job får jeg både et nyt land, nye opgaver og nye muligheder for at udvikle mig.”

For Tonje går arbejdsglæde og forretningssucces hånd i hånd, og hendes helt store fokus er på mødet mellem mennesker og hvor meget den personlige kontakt betyder:

“Vi har alle et enormt potentiale. Når man møder et menneske, det kan være en gæst eller en kollega, så har man potentiale til at gøre deres dag bedre – måske endda hele deres uge. Dét potentiale skal vi udnytte hver eneste dag. For glade gæster og medarbejdere er ikke bare godt for atmosfæren på hotellet, det er også godt for forretningen. Og som Operations Manager er det derfor vigtigt for mig at have øje for begge dele” siger Tonje.

 

Kommentarer

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Vores regler er enkle:Hold en god tone og vis respekt for dem vi skriver om og andre læsere, som kommenterer artiklerne. Alle kommentarer redigeres af redaktionen.

0 kommentarer Åbne

Abonner gratis på Travel News’ nyhedsbrev og få de seneste nyheder fra rejsebranchen på alle hverdage inden kl. 8.