Annons:

Brøchner Hotels tilbyder personalefri service med app

Brøchner Hotels vil blandt andet give gæsterne muligheden for at tjekke ind og bestille roomservice gennem deres nye app.

Med hotelkædens app, Aeroguest, vil de gøre det muligt for gæsterne at få leveret al service uden fysisk personale. Det skriver Børsen.

Det kommer blandt andet til at hjælp med lang køer ved receptionen, siger Johans Aséll, driftsdirektør hos Brøchner Hotels:

– For gæsterne er det irriterende at skulle stå i kø for at få udleveret en nøgle eller besvaret et spørgsmål. Det irritationselement vil vi gerne fjerne, så gæsten i realiteten kan gå op på sit værelse uden at skulle snakke med nogen, siger Johan Åséll. 

Appen kommer blandt andet til at kunne bruges til at checke ind og ud, som adgangskort til værelset, betaling for ophold og til at bestille roomservice.

Hvis der skulle opstå problemer, er det stadig muligt at chatte med personalet med appen. Johan Åséll pointerer, at det ikke bliver en erstatning for medarbejdere på deres hoteller:

– Vi ser det ikke som en løsning ift. at fjerne medarbejdere, for det vil vi ikke. Vi ser det mere som en mulighed ift. at yde en bedre service, der hvor kunderne gerne vil møde os ift. der, hvor de alligevel ikke sætter pris på det, siger han ifølge Børsen.

Brøchner Hotels åbnede i januar Hotel Ottilia med 156 værelser i Carlsberg Byen i København.

Kommentarer är stängda.

Abonner gratis på Travel News’ nyhedsbrev og få de seneste nyheder fra rejsebranchen på alle hverdage inden kl. 8.