Med den nye Kiosk-løsning udvider Avis deres digitale check-in-service, QuickPass, til også at omfatte en selvbetjeningsautomat og afhentningsservice, der er integreret med Avis-appen. Det giver kunderne en helt papirløs oplevelse, ligesom det sikrer en problemfri og smidig overgang fra reservation til afhentning af nøglerne.
Det sker for både at forbedre kundeoplevelsen samt at imødekomme forbrugernes behov for at fremskynde lejeprocessen, når de lejer et køretøj, ligesom det skal imødekomme digitaliseringens centrale rolle i udlejningsbranchen. Avis’ Kiosk-løsning er derfor baseret på kontinuerlig innovation og teknologi, der er skræddersyet til det individuelle kundebehov.
Hurtig afhentning af din bil
Avis’ nye selvbetjeningsautomater er placeret i store rejseknudepunkter, såsom lufthavne, og skal hjælpe kunderne med at undgå køer og komme hurtigere afsted, så de har fuld kontrol over deres rejseplan. Efter at have gennemført en reservation skal kunden ved brug af den nye løsning blot bekræfte sin identitet ved hjælp af Avis-appen, før de vælger eller opgraderer deres køretøj og modtager en QR-kode, som scannes i kiosken for at hente køretøjets nøgler.
Tjenesten tilbydes uden ekstra omkostninger til medlemmer af Avis Preferred, der er Avis’ gratis loyalitetsprogram. I Danmark er Kiosk-løsningen i øjeblikket tilgængelig på 3 lokationer: En i Københavns Lufthavn, en i København City og en i Billund Lufthavn.