Annons:

Apollo oplever rekordstor interesse for træningsrejser

Antallet af rejsende, der tjekkede ind på Apollos sports- og træningsresorts i maj, steg med hele 40 pct. sammenlignet med samme periode sidste år. Generelt er salget af aktive ferier femdoblet, hvis man sammenligner med året forinden.

Flere og flere forkæler sig selv med en ferie til udlandet for at dyrke alenetid og egenomsorg – og det sætter for alvor træningsrejser på landkortet. Hos Apollo har salget af rejser til rejsearrangørens sportshoteller således slået nye rekorder siden januar, og i maj toppede salget af de aktive ferier med en stigning på hele 40 procent sammenlignet med maj sidste år.

”Apollo Sports er nu vores hurtigst voksende koncept, og interessen stiger løbende hen over året og blandt alle målgrupper. Interessen er størst forår og efterår – maj og september er eftertragtede måneder – men også flere af sommerens mest bookede hoteller er rene sportshoteller. Det er en utroligt fed udvikling,” 
fortæller Daniel Giray, sportschef i Apollo.

Kommentarer

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Vores regler er enkle:Hold en god tone og vis respekt for dem vi skriver om og andre læsere, som kommenterer artiklerne. Alle kommentarer redigeres af redaktionen.

0 kommentarer Åbne

Abonner gratis på Travel News’ nyhedsbrev og få de seneste nyheder fra rejsebranchen på alle hverdage inden kl. 8.