Annons:

AMEX GBT tilføjer funktioner til styring af flyforstyrrelse

American Express Global Business Travel lancerer nye værktøjer, der er designet til at hjælpe Travel Managers og rejsende med at håndtere flyforstyrrelser.

En ny funktion i TMC’s proaktive Traveller Care program, overvåger de rejsendes ture og giver dem besked via et automatiseret messaging-system med forsinkelser eller aflysninger. Nu kan tjenesten sende rejsende anbefalinger til alternative flyvninger. Efter at have valgt deres foretrukne mulighed, er rejsende derefter forbundet til en rejsekonsulent for at afslutte ændringen, udtaler AMEX GBT VP for produktstrategi Mark McSpadden.

Opdateringen gør det også muligt for rejsende at oprette forbindelse til AMEX GBT -rejsekonsulenter gennem WhatsApp, ud over de aktuelt tilgængelige AMEX GBT-mobilappchat og SMS -kanaler.

Servicen er i øjeblikket tilgængelig for  amerikanske kunder og vil være tilgængelig over hele verden inden udgangen af dette år, ifølge AMEX GBT.

Kommentarer

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Vores regler er enkle:Hold en god tone og vis respekt for dem vi skriver om og andre læsere, som kommenterer artiklerne. Alle kommentarer redigeres af redaktionen.

0 kommentarer Åbne

Abonner gratis på Travel News’ nyhedsbrev og få de seneste nyheder fra rejsebranchen på alle hverdage inden kl. 8.