Annons:

Air France-KLM lancerer loyalitetssamarbejde med Accor

Air France-KLM og Accor styrker deres partnerskab gennem et nyt loyalitetssamarbejde, som giver deres fælles kunder flere fordele. 

For første gang inden for den europæiske rejsebranche tilbyder en hoteloperatør og et flyselskab et dobbelt belønningssystem til hele deres loyalitetskundebase.

Air France-KLM og Accors fælles loyalitetsprogram betyder, at medlemmer af loyalitetsprogrammerne Flying Blue og Le Club AccorHotels kan optjene såkaldte Miles+Points, når de bor på Accors hoteller eller rejser med Air France-KLM.

Det gør, at både Air France-KLM og Accor Group kan belønne deres medlemmer på kryds mellem de to selskaber. Hver gang en kunde flyver med Air France-KLM eller bor på et Accor-hotel, får vedkommende mulighed for at optjene både point hos Air France-KLM og Accor på samme tid. Disse point kan efterfølgende konverteres til forskellige tilbud hos begge selskaber.

– Muligheden for at tilføje flere måder at optjene og indløse Flying Blue Miles på var en vigtig drivkraft for udviklingen af Miles+Points, og det glæder os, at vi har kunnet udvikle programmet sammen med vores partner Accor til fordel for vores fælles kunder, siger Benjamin Smith, koncernchef for Air France-KLM.

– Partnerskabet mellem Air France-KLM og Accor har taget et stort skridt fremad til fordel for vores mest loyale medlemmer. Samarbejdet har ført to førende aktører fra rejsebranchen sammen og omskriver reglerne for loyalitetsopbygning, siger Sebastien Bazin, talsmand og koncernchef for Accor.

For at medlemmer kan benytte sig af tjenesten Miles+Points skal de forbinde deres medlemskonti hos en af de to selskaber.

Kommentarer är stängda.

Abonner gratis på Travel News’ nyhedsbrev og få de seneste nyheder fra rejsebranchen på alle hverdage inden kl. 8.