IHG luksus- og livsstils porteføljen inkluderer Six Senses Hotels Resorts Spas, Regent Hotels & Resorts, InterContinental Hotels & Resorts, Kimpton Hotels & Restaurants, Hotel Indigo og den nyligt lancerede Vignette Collection. Inspireret af den rejsendes smag og ønsker fortsætter IHG med at udvikle sit luksus- og livsstilstilbud.
“Luksus, og hvad det betyder for forbrugerne, ændrer sig og tilpasser sig hele tiden. Vi har været bevidste og strategiske med de forbedringer, vi har lavet til IHG luksus- og livsstils porteføljen i de seneste år, og vores kommende åbninger for 2022 viser styrken og dybden af porteføljen. Nu, mere end nogensinde, er forbrugerne ivrige efter at rejse igen, men på en mere meningsfuld, formålsdrevet måde.” sagde Tom Rowntree, Vice President Global Marketing for Luxury Brands.
“Vores luksus- og livsstilsmærker bringer karakteristisk design og uforglemmelig service sammen med ekstraordinære oplevelser. Tilføjelsen af disse nye hoteller og resorts i vigtige og nye markeder giver gæsterne yderligere valgmuligheder for at opleve inspirerende og personlige ophold, der opfylder deres rejseønsker i øjeblikket.”