Annons:

Hyatt udvider i Asien

Da regionen ser mod bedring efter pandemien, planlægger Hyatt at udvide sin portefølje af mærker, som inkluderer introduktionen af ​​Caption by Hyatt, Destination by Hyatt og Thompson Hotels.

Hyatt annoncerede onsdag udvidelsesplaner for Asien og Stillehavsområdet, som vil se selskabet øge sin tilstedeværelse for sine luksus- og livsstilsmærker. Dette inkluderer introduktionen af ​​Caption by Hyatt, Destination by Hyatt og Thompson Hotels i regionen.

“Asien og Stillehavsregionen er en af ​​de hurtigst voksende regioner i verden og har et enormt potentiale. Mens vi fortsætter aktivt med at opbygge vores tilstedeværelse her, håber vi at udvide porteføljen af ​​luksus- og livsstilsmærker hos Hyatt, for bedre at imødekomme markedets forskellige behov.” sagde Stephen Ho, Head of Growth and Operations, Asia Pacific. “Kina har altid været et strategisk fokusområde for Hyatt. Med den voksende middelklasse og den fortsatte stigning i forbruget fortsætter turismeøkonomien i regionen med at voks og spille en vigtig rolle i genopretningen af ​​hele Asien-Stillehavs-hotelindustrien.”

I alt åbnes 12 nye hoteller i Asien inden for de næste par år, fordel på mærkerne Caption by Hyatt, Destination by Hyatt, Thompson Hotels, Centric Life, Alila samt Andaz. Flest hoteller åbnes af Hyatt Centric, som planlægger at åbne i byerne Ningbo, Xi’an, Xiamen og Shanghai.

Kommentarer

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Vores regler er enkle:Hold en god tone og vis respekt for dem vi skriver om og andre læsere, som kommenterer artiklerne. Alle kommentarer redigeres af redaktionen.

0 kommentarer Åbne

Abonner gratis på Travel News’ nyhedsbrev og få de seneste nyheder fra rejsebranchen på alle hverdage inden kl. 8.