Hyatt annoncerede onsdag udvidelsesplaner for Asien og Stillehavsområdet, som vil se selskabet øge sin tilstedeværelse for sine luksus- og livsstilsmærker. Dette inkluderer introduktionen af Caption by Hyatt, Destination by Hyatt og Thompson Hotels i regionen.
“Asien og Stillehavsregionen er en af de hurtigst voksende regioner i verden og har et enormt potentiale. Mens vi fortsætter aktivt med at opbygge vores tilstedeværelse her, håber vi at udvide porteføljen af luksus- og livsstilsmærker hos Hyatt, for bedre at imødekomme markedets forskellige behov.” sagde Stephen Ho, Head of Growth and Operations, Asia Pacific. “Kina har altid været et strategisk fokusområde for Hyatt. Med den voksende middelklasse og den fortsatte stigning i forbruget fortsætter turismeøkonomien i regionen med at voks og spille en vigtig rolle i genopretningen af hele Asien-Stillehavs-hotelindustrien.”
I alt åbnes 12 nye hoteller i Asien inden for de næste par år, fordel på mærkerne Caption by Hyatt, Destination by Hyatt, Thompson Hotels, Centric Life, Alila samt Andaz. Flest hoteller åbnes af Hyatt Centric, som planlægger at åbne i byerne Ningbo, Xi’an, Xiamen og Shanghai.