“Efter et år med bedring og vækst har det været utroligt at være vidne til rejseindustriens modstandsdygtighed og vores teams evne til at omfavne forandringer og samtidig betjene flere gæster på flere hoteller rundt om i verden,” sagde Chris Nassetta, President og CEO, Hilton. “Jeg kan tale for os alle på Hilton, når jeg siger, at vi ser frem til at byde vores gæster velkommen og hjælpe dem med at skabe nye minder i 2022.”
Hiltons globale udvikling har vist stærke resultater gennem pandemien. Hilton sluttede 2021 med mere end 6.800 hoteller fordelt på 18 brands på seks kontinenter med en nettovækst på 5,6 %.
“Hiltons udvikling er en nøgleindikator for, hvor godt positioneret vi er på lang sigt,” sagde Kevin Jacobs, finansdirektør og præsident for global udvikling, Hilton. “Hotelejere vælger at arbejde med os på grund af vores kommercielle præstationer. Med vores kapitallette forretningsmodel stræber vi efter at maksimere væksten, mens vi fortsætter med at levere resultater til alle vores interessenter.”