Annons:

Banebrydende hoteller er den 3. rejsetrend som Amadeus afslører

Hoteller bliver i stigende grad destinationer i deres egen ret, da rejsende planlægger rejser omkring ikoniske "postkort"-hoteller med unikke identiteter.

I 2025 vil hoteller skabe overskrifter ved i stigende grad at blive destinationer i deres egen ret – de vil fordybe gæsterne i den lokale kultur, historie og naturlige skønhed i deres omgivelser. For eksempel vil gæsterne blive betaget af charmen ved restaurerede mozambiquiske shows på Jannah Lamu i Kenya eller læne sig ind i den gamle verdens charme på Maryhill Estate i Sverige.

Mens mange banebrydende hoteller er uafhængigt ejede, tilhører nogle større kæder. Reverb Hamburg, et Hard Rock-hotel, åbnede i en bunker fra 2. verdenskrig; Bunkhouse-hoteller i USA er kendt for at skabe mindeværdige boutiqueoplevelser med flagskibe i Texas, Californien og Kentucky; mens Marriott Internationals Edition Lake Como, der ligger i et italiensk palæ fra det 19. århundrede, åbner i 2025. Store hotelgrupper tilpasser sig også og lancerer kuraterede boutique-kollektioner som Accors Handwritten Collection, som er forventes at omfatte mere end 17 hoteller på verdensplan i 2025.

Kommentarer

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Vores regler er enkle:Hold en god tone og vis respekt for dem vi skriver om og andre læsere, som kommenterer artiklerne. Alle kommentarer redigeres af redaktionen.

0 kommentarer Åbne

Abonner gratis på Travel News’ nyhedsbrev og få de seneste nyheder fra rejsebranchen på alle hverdage inden kl. 8.