Annons:

SAS fornyer sin visuelle identitet i takt med ejerskifte og Skyteams indtræden

SAS lancerer en ny visuel identitet som en del af virksomhedens igangværende transformation, med nye ejere, medlemskab af Skyteam flyselskabsalliancen og et tydeligere fokus på København som internationalt knudepunkt. Skribent: Camilla Jonsson

Den opdaterede grafiske profil, udviklet sammen med Kurppa Hosk-bureauet, bevarer det klassiske SAS-logo, men giver det en mere fremtrædende rolle. Farvepaletten er blevet moderniseret med stærkere kontraster – hvor den dybe blå tone er suppleret med en ny Electric Blue – og typografien er også blevet opdateret for øget læsbarhed. Det fremgår af en pressemeddelelse.

-Det er en respektfuld forenkling og forfining af det, der allerede definerer os, siger Johanna Gustafsson, brand manager hos SAS, i en skriftlig kommentar.

Lanceringen begynder med en ny version af We Are Scandinavia-kampagnen, som rulles ud i løbet af foråret.

 

Kommentarer

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Vores regler er enkle:Hold en god tone og vis respekt for dem vi skriver om og andre læsere, som kommenterer artiklerne. Alle kommentarer redigeres af redaktionen.

0 kommentarer Åbne

Abonner gratis på Travel News’ nyhedsbrev og få de seneste nyheder fra rejsebranchen på alle hverdage inden kl. 8.