Qatar Airways Group Chief Executive Officer Badr Mohammed Al-Meer kommenterede: “Vi er glade for at kunne forlænge vores partnerskab med Paris Saint-Germain. Dette samarbejde er et bevis på vores fælles vision om at forene og inspirere mennesker verden over. Sammen vil vi fortsætte med at flytte grænser for, hvad der er muligt, både på banen og i luften.”
Nasser Al-Khelaïfi, formand for Paris Saint-Germain, tilføjede: “Vi er stolte over at kunne forlænge vores samarbejde med Qatar Airways, verdens førende flyselskab, indtil 2028. Vores partnerskab bygger på fælles værdier som excellence, kreativitet og innovation – noget der blev tydeligt demonstreret ved den banebrydende pressekonference ombord på et Qatar Airways-fly for at markere starten på 2025. Sammen vil vi fortsætte med at sætte nye standarder og skrive historie i de kommende år.”
Den 2. januar afholdt holdet deres første virtuelle pressekonference ombord på et Qatar Airways-fly, 10.000 meter over jorden, forud for deres sejr i den franske pokalfinale mod Monaco, som fandt sted i Doha.
Paris Saint-Germain spiller en vigtig rolle i Qatar Airways’ omfattende sponsorportefølje og bidrager til at forbinde brandet med klubbens hundreder af millioner af fans verden over. Derudover tilbyder Qatar Airways Holidays officielle rejsepakker for PSG-fans, som giver fodboldentusiaster fra hele verden mulighed for at besøge Paris, opleve byen og se nogle af verdens bedste fodboldspillere.
Partnerskabet med PSG er en del af Qatar Airways’ brede portefølje af højt profilerede globale sportssponsorater, som inkluderer FIFA, Formel 1®, UEFA, MotoGP, FC Internazionale Milano, Novak Djokovic, The Royal Challengers Bangalore (RCB), Qatar Airways Premier Padel Tour, IRONMAN Triathlon Series og meget mere.