Annons:

Airbnb satser på varemærket “beyond travel accommodation”

Tre måneder er gået, siden platformen lancerede sin nye oplevelseskategori Ikoner. Nu annoncerer Airbnb, at den skal lanceres verden over – et vigtigt skridt i en mere lokaliseret strategi på mindre udviklede markeder.

Ikonkategorien blev lanceret i USA i maj i form af elleve bookbare oplevelser. De spænder fra at tilbringe en nat i Prince’s Purple Rain-hus i Minneapolis til at tage en koncert i stue med sangeren Doja Cat. I alt 4.000 billetter frigives i løbet af året – mange af dem gratis, andre for mindre end $100 pr. person.

Airbnb meddeler nu, at Icons bliver “afgørende” for, hvordan platformen vil udvide sit markedsudbud i de kommende år – og udvide platformens brand “ud over rejseovernatning”.

– Vi udnytter vores globale ekspansionshåndbog, som inkluderer en mere lokaliseret produkt- og marketingstrategi, og vi vil fortsætte med at investere i mindre udviklede markeder i 2024 og fremover, meddelte Airbnb i den britiske publikation Travel Weekly.

Kommentarer

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Vores regler er enkle:Hold en god tone og vis respekt for dem vi skriver om og andre læsere, som kommenterer artiklerne. Alle kommentarer redigeres af redaktionen.

0 kommentarer Åbne

Abonner gratis på Travel News’ nyhedsbrev og få de seneste nyheder fra rejsebranchen på alle hverdage inden kl. 8.