Dette sker gennem en forretningsledelsesaftale, der omfatter samarbejde om passagermadoplevelser, indkøb og udbud, sund mad samt bæredygtighed.
– Partnerskabet med gategroup vil styrke Qatar Airways’ brand ved at tilbyde forfine kulinariske oplevelser til vores gæster, både om bord og på vores verdensklasse lounger i Hamad International Airport, siger Qatar Airways Groups administrerende direktør, Engr. Badr Mohammed Al-Meer.
– Vi er dybt ærede over at gå denne vej sammen med Qatar Airways. Det er en rejse fyldt med opdagelser, vækst og enorm potentiale, og vi tror stærkt på den transformative kraft i samarbejde, hvor to virksomheder med fælles visioner og værdier går sammen om at skabe noget enestående, siger gategroups administrerende direktør, Christoph Schmitz.
Gategroups kulinariske team vil være baseret i Doha og bidrage til udviklingen af et dedikeret kulinarisk studie for Qatar Airways. Dette vil lette innovation, samarbejde og effektiv menuudvikling. De nye kulinariske kreationer vil fokusere på ingredienser af høj kvalitet, sundhed og ernæring, med fokus på lokale produkter til bæredygtige indkøb, autenticitet og støtte til lokale virksomheder.
Partnerskabet med gategroup tilbyder en spændende blanding af kulinarisk kreativitet og verdensklassevirksomhed, der vil definere næste æra af Qatar Airways’ tilbud om bord.