Annons:

Annoncering for flyselskaber i Storbritannien er stoppet – uklarhed om klimaeffekten

Forskellige annoncer for Air France, Lufthansa og Etihad er blevet stoppet i Storbritannien, fordi de vildledte forbrugerne med forskellige klimapåstande, rapporterer BBC.

I en annonce hævdede Air France, at flyselskabet var “forpligtet til at beskytte miljøet”, mens Lufthansa opfordrede sine kunder til at “flyve mere bæredygtigt”.

Den britiske organisation, der gennemgår reklamepåstande, oplyser, at selskaberne ikke gjorde det klart for rejsende, hvilke effekter flyrejser har på klimaet, rapporterer Omni.

Kommentarer

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Vores regler er enkle:Hold en god tone og vis respekt for dem vi skriver om og andre læsere, som kommenterer artiklerne. Alle kommentarer redigeres af redaktionen.

0 kommentarer Åbne

Abonner gratis på Travel News’ nyhedsbrev og få de seneste nyheder fra rejsebranchen på alle hverdage inden kl. 8.